درباره شرکت پخش طبیعت زنده

شرکت پخش طبیعت زنده در سابقه ۱۷ ساله خود مفتخر به دریافت جوایز و گواهی نامه های متعدد از مراجع و نهادهای مرتبط شده است و همواره در مسیر تعالی گام برداشته است.

در مجموعه پخش طبیعت زنده برآنیم تا محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی و مکمل های غذایی با کیفیت را با استفاده از سیستم مدیریت هوشمند حمل و نقل، نیروهای متخصص و مجرب و ساختار نظام مند، درکوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران توزیع نموده و بهترین خدمات را در جهت حفظ سلامت و بهداشت مشتریان خود ارائه نماییم.

سرمایه انسانی

سرمایه انسانی از مهمترین و بزرگترین منابع سازمان است. فراهم کردن فرصت‌هایی برای رشد کارکنان به سازمان کمک می‌کند تا ایده‌های خود را تحقق بخشد و به اهداف خود دست پیدا کند.

شرکت پخش طبیعت زنده با ایجاد راهکارهایی جهت تقویت رابطه خود با کارکنان و همچنین با نظرسنجی و سنجش میزان رضایت شغلی آنها تلاش می کند تا حداکثر عملکرد و سطح رضایت در سراسر نیروی کار ایجاد شود و روابط کاری خوب بین سازمان و کارکنان برقرار شود.
تاکید مدیریت محترم عامل شرکت پخش طبیعت زنده بر آموزش و توجه ویژه به این مهم سبب شده است تا برنامه ریزی و برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی مقدماتی و تخصصی پرسنل در تمام سطوح شغلی اجرا شود و توسعه کارکنان برای آماده سازی رهبران مشتاق جهت نقش های نظارتی و مدیریتی مهیا شود.

در شرکت پخش طبیعت زنده کارشناسان ایمنی موظفند از طریق توسعه برنامه های استاندارد و گزارش‌ها و سوابق کاری دقیق، شرایط کار ایمن را فراهم کنند و همچنین کارکنان را در ارتقاء آگاهی در حمل و نقل ایمن و کار با تجهیزات یاری دهند.

۰۳.ما حرفه ای و خلاق هستیم
۰۲.ما در حال پیشرفت هستیم
۰۱.ما قابل اطمینان هستیم
۰
سال تجربه
بیانیه ماموریت

شرکت پخش طبیعت زنده، با رفع نیازهای زندگی مردم از طریق ارایه خدمات فناورانه در یک شبکه کارآمد، سریع، یکپارچه و گسترده ی توزیع و بازاریابی که خلق ارزش حداکثری برای کلیه ذینفعان داشته باشد می کوشد با رویکرد توسعه پایدار تا سال ۱۴۰۵ تبدیل به رهبر شرکت پخش داروخانه ای کشور با بیشترین نفوذ مویرگی و رویکردی مشتری مدارانه به نحوی که مشتریان و تأمین کنندگان از همکاری با ما راضی باشند و دارای حداکثر نفوذ بین مشتریان و اولین انتخاب تامین کنندگان محصولات آرایشی ، بهداشتی، دارویی و فراورده ها و مکمل های غذایی در کشور باشد.

۱

پیاده سازی نظام مدیریت استراتژیک در سازمان

۲

مکانیزه کردن سیستم‌ها و اطلاعات در سازمان

۳

پیاده سازی طرح بازاریابی جهت گسترش و فروش محصولات در تمامی ارکان سازمان

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه IMS شرکت پخش طبیعت زنده

شرکت پخش طبیعت زنده از زیرمجموعه های شرکت طبیعت زنده با سالها تجربه درپخش محصولات دارویی، آرایش، بهداشتی، فراورده ها و مکملهای غذایی، بر اساس مزیتهای رقابتی شرکت مادر و با در اختیارداشتن تکنولوژیهای  مدرن انبارداری، لجستیک و فروش و بکارگیری متخصصان مجرب، متعهد و وفادار برپایه  کیفیت، قابلیت اطمینان و  چابکی بنا شده و  همواره خود را متعهد به ادای احترام  و قدردانی از مشتری،صیانت از دارایی های مادی و معنوی مشتری و لحاظ نمودن حداکثر کیفیت و کارایی در خدمات ارائه شده به مشتری میداند. شرکت پخش طبیعت زنده  همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت خدمات ، ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان و رضایت سهامداران، تامین کنندگان، مشتریان و کارکنان خود در سراسر کشور بوده، دوستدار محیط زیست میباشد و با تفکر مبتنی بر توسعه پایدار در کاهش پیامدهای زیست محیطی مجدانه اهتمام دارد.
ارتقاء سطح کیفیت خدمات و دستیابی به حداکثر رضایتمندی و وفاداری مشتریان
افزایش سودآوری و رشد مداوم فروش محصولات
توسعه پایدار، بهبود مستمر و اثر بخش سیستمهای مدیریتی
گسترش فرهنگ مشتری مداری و بهبود مستمر فرآیندهای رسیدگی به نظرات و شکایات و سنجش رضایتمندی مشتریان
توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقاء فرهنگ کسب و کار با آموزش مستمر و افزایش روحیه مسئولیت پذیری و کار تیمی
ارتقاء سطح آگاهی کارکنان سازمان درخصوص مشتری مداری، کیفیت، ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی
حذف و کاهش خطرات سلامت و پیشگیری از مصدومیت و بیماری و ارتقاء سلامت روحی و جسمی کارکنان و بهبود شرایط بهداشتی زیرساخت و محیط کار
کنترل و پیشگیری از انتشار و رهاسازی آلاینده های محیط زیست و کاهش اثرات آنها و بهبود فناوریهای موجود و بکارگیری فناوری غیر آلاینده
حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی و انرژی از طریق افزایش راندمان بهره برداری و مدیریت پسماند

11
مریم دیباجی
بنیان گذار و مدیر عامل
7
محمد‌علی گرجی
رئیس هیئت مدیره و جانشین مدیر عامل
تاریخچه شرکت
سال ۱۳۹۴
شرکت پخش طبیعت زنده از زیر مجموعه های شرکت طبیعت زنده با سالها تجربه در پخش محصولات دارویی، آرایشی، بهداشتی و فراورده ها و مکمل های غذایی بر اساس مزیت های رقابتی شرکت مادر و با در اختیارداشتن تکنولوژی های مدرن انبارداری، لجستیک و فروش در سال ۱۳۹۴ با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو اقدام به پخش مویرگی دارو و مکمل های دارویی و غذایی با کیفیت در سراسر کشور نمود.
چشم انداز
شرکت پخش طبیعت زنده، با رفع نیازهای زندگی مردم از طریق ارایه خدمات فناورانه در یک شبکه کارآمد، سریع، یکپارچه و گسترده ی توزیع و بازاریابی که خلق ارزش حداکثری برای کلیه ذینفعان داشته باشد می کوشد با رویکرد توسعه پایدار تا سال ۱۴۰۵ تبدیل به رهبر شرکت پخش داروخانه ای کشور با بیشترین نفوذ مویرگی و رویکردی مشتری مدارانه به نحوی که مشتریان و تأمین کنندگان از همکاری با ما راضی باشند و دارای حداکثر نفوذ بین مشتریان و اولین انتخاب تامین کنندگان محصولات آرایشی ، بهداشتی، دارویی و فراورده ها و مکمل های غذایی در کشور باشد.
سال ۱۳۷۶
شرکت طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی با منشاه گیاهی و با کیفیت بالا، جهت مراقبت و حفظ زیبایی پوست و موی مصرف کنندگان بنیان نهاده شد و در همان ابتدا جهت تسهیل در دسترسی اقدام به پخش محصولات خود به صورت مویرگی در دو بخش داروخانه و فروشگاه در تهران و شهرستان ها اقدام نمود.
سال ۱۴۰۱
شرکت پخش طبیعت زنده در سال ۱۴۰۱ با توجه به دارا بودن امکانات و شرایط لازم مطابق با استانداردها و ضوابط انبارش و توزیع داروهای مشمول زنجیره سرد، مجوز توزیع در مراکز دارویی و درمانی را اخذ نمود.